Een blog schrijven voor mezelf...

Bloggen: ik doe het bijna de hele week door. Alleen niet voor mezelf, maar voor anderen. En tot mijn schrik zie ik dat ik hier al een jaar niets meer heb gedaan. Oeps....

Niet slim, als je weet dat blogs ook meer verkeer richting je site betekent en dus misschien wel zorgt voor nieuwe klanten. Niet slim, als je schrijver bent en op je eigen blog niets schrijft ;-) Of het is een goed teken dat je vooral blogt voor anderen: de zaken gaan dus goed !

Maar het is bijna een half jaar 2018 en dus tijd voor een goed voornemen... Ik vind dat ik toch minimaal een blogje moet kunnen schrijven per week. Dat wordt even heerlijk snuffelen en bedenken waarover ik kan schrijven. Schrijven is één ding, maar schijven over schrijven vraagt toch enig denkwerk, moet ik bekennen.

Omdat ik mijn services heb uitgebreid met het maken van foto's, kan ik natuurlijk ook gewoon foto's plaatsen. Onderschriftje erbij en klaar.
Waterlelie in onze vijver....
Maar ja, dat is wel weer heel erg simpel.

Goed, om een kort verhaal nog korter te maken: ik ga weer bloggen: HIER!
Dus: tot gauw!

Reacties