Welkom

Welkom op mijn schrijfblog....oké, bloggen en schrijven is vrijwel gelijk, maar toch.
Mijn blog is gewijd aan het schrijven. Schrijven als tekstschrijver, als creatief schrijver, dichter, of nieuws...en alles wat bij dit geschrijf te pas komt.

Lees gezellig mee, reageer maar en als je tips voor me hebt: vertel!

Wie ik dan ben?
Moeder van vier geweldige zoons, gelukkig getrouwd. en toe aan een nieuwe uitdaging wat werk betreft. Ik ben me gaan toeleggen op mijn hobby: schrijven.
Dus schrijf ik in opdracht teksten, ik blog en hoop zo wat geld te verdienen. Maar ook schrijf ik gewoon omdat ik graag schrijf....
Daarnaast schrijf ik ook voor redactie/media van de basisschool en de basketbalvereniging.

Ben jij op zoek naar een tekstschrijver voor jouw blog? Zoek je pakkende teksten om jouw vereniging of school in de schijnwerpers te plaatsen? Ik ben graag tot je dienst!
Neem dan contact met me op via wil.tekst@gmail.com

Reacties